Grymt kul!

Fredagens konsert var otroligt bra och vi hade grymt roligt!!Lite hes man var efter att ha diggat Timbuktu i 1,5 timme!!Lagom med folk,en  korkad bartender och kanonmusik,kan det bli bättre?Ja,bartendern hade inte behövt vara så otrevlig,men inget kunde förstöra vår greata kväll i alla fall!
Vi tog bussen hem..Gissa vem som åkte på barnbiljett (!)..Lite förnärmad med tanke på att jag trodde man räknades som barn upp till 16år vilket hade gjort att jag såg ut om en 15-åring..Bahh..Men åldersgränsen för barn på buss är numera 19 år klargjorde min kära fader..Jaja hur som helst så kostade min resa hem endast 8kr..Hmm..

Igår var denna människa inte särskilt rolig,natten var jobbig då Izabelle vaknade hur många gånger som helst.Älsklingen började jobba 6 så nattpasset föll ju på mig,usch och fy..Tröttis..
Men men,vi gick upp 9 och då bestämde vi oss för att gå och handla bullar.Så på med kläder på mig och gosen.Linda tog på Ronja kopplet sen gick vi,ganska skönt faktiskt och det är ju faktiskt inte så långt..Men shit vad vi törstade,undrar varför?he he

Älsklingen slutade 14 då lagades det lite mat sen stack jag och Linda iväg och handlade,sen plockade vi upp resten av familjen och så körde vi till Strövelstorp.Där vi sedan avnjöt resten av dagen/kvällen..
image313
Natten till idag har varit kanon,busen sov till 5,40 i sin egen säng (vilket innebar att jag kunde bre mig i min säng sååå skönt) då fick hon lite mat sen lades hon åter i sin säng och hon sov till 8,20.Yey,what a night!
Jag gick upp först imorse medans busen och älsklingen sov,skönt med en egen liten stund på morgonen..Sen körde jag och köpte bullar,var lite sugen på det,söndag idag jue..När jag kom tillbaka vaknade resten av familjen så då åts det litta frukost,mm,smarrigt!
Om en stund ska denna familjen göra sig iordning och gå ut en runda förhoppningsvis en regnlös och lång sådan..We´ll see..
Ha en riktigt bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0