MK

Igår lämnade jag över gosen till våra kära vänner Jocke o Linda,för älsklingen spelade fotboll..Tack så jättemycket för hjälpen!
Var på mitt första Mary Kay möte för oss konsulter,helt otroligt vilka härliga människor,trivdes kanon där!Så glada och positiva,nu ör jag ännu  mer sporrad till att få komma igång med mina egna klasser..

Någon som är intresserad av att ha en klass hos sig så du och dina vänninor kan få prova produkterna?

På måndag (vilket jag redan har berättat en gång) kommer det att hållas en klass hos mig kl 18,30 intresserad?Hör av dig!

image322

Kommentarer
Postat av: jocke på G

vill ni ha mer hjälp så e det bara till att maila över ISSA till oss så fixar vi the rest PUSS PÅ ER

2007-08-23 @ 03:02:19
Postat av: Marina

Hehe,det tackar vi för!Vi mailar över henne när ni minst anar det..

2007-08-23 @ 10:16:45
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0