Nä dra på trissor

Det uppdateras dåligt här tycker jag..
Förra helgen var kulig,lever fortfarande kvar på den..
Början av denna veckan har också varit bra.Älsklingen hämtade Mathilda i måndags och sen har det varit full rulle!
Igår kom brorsan och Moa på besök.Jag och brorsan åkte till Väla och lämnade barnen hemma med älsklingen!Det gick så bra så!
Idag är vi tillbaka i Osbyholm,nä,vi kan inte hålla oss härifrån.Älsklingen sa till mig att ringa min pappa och kolla läget och sen sa han att jag skulle passa på att fråga om vi kunde komma någon dag i veckan,så det gjorde jag och nu är vi här..
För tillfället lagas det kålpudding på den goda sommarkålen,ska bli smaskens!!
Vi åker hem imorgon för älsklingen pratade någonting om att han och barnen skulle åka och hälsa på Susann,ja vi får väl se vad det blir av det.Hade varit skönt för min del jue ; )
Annars så tänkte vi även få in ett besök på Råbocka camping där Helena,Rickard och Anton håller till denna veckan..Japp,det är fullt upp,men det är ju så det ska vara på sommaren...
Håll i hatten till vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0