Tebax på jobbet..

Jaha,då var man en workinggirl igen då.Har varit på så kallad planeringsdag hela dagen idag i Rydebäck..Helt trött i huvudet känner jag mig idag.Saknat mina älsklingar har jag gjort!

Älsklingen har varit med Izabelle på hennes 8månaders kontroll,utöver vägning och mätning utfördes även BOEL-testet,vilket är en form av hörseltest.

Så här följer nu Izabelles utveckling i jämförelse med hennes 6månaders kontroll:
Vikt: 10560g ökning med 950g
Längd: 72cm ökning med 2cm
Huvudomfång: 46,4 ökning med 1,4cm

BOEL-testet genomfördes utan anmärkning,skönt!
Utöver detta så är hon tydligen väldigt välutvecklad i rörelse och "tal",alltid roligt att höra!

Nu ska jag passa på att kela lite med mina gosingar,så ni får ha en trevlig kväll alla!! *PUSS*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är så skönt när dessa besök blir bra.Hon är en riktig liten sötnos=)
Hoppas din dag blir bra!

2007-08-30 @ 13:16:23
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Marina

Ja visst är det!Tack så mycket :)

2007-09-01 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0