18:e december

Nu går det med stormsteg mot jul..Hur känner vi inför detta då?Julstämning?
Njä,inte riktigt än...
Händer massor på jobbet nu.Både på gott och ont.Kan vara lite stressande också.
Allt jobb och alla möten man varit på angående nycklar och nyckelhantering,kanske till ingen nytta.Alla grupper runt om i stan har klagat på vårt nya nyckelsystem,så nu kanske vi inte ska ha det mer."Domen" kommer om ca. 3 veckor..Jaja,strunt samma.Men kommunens ekonomi???!!!

Ja,har i alla fall jobbat idag skulle slutat 14,00 men så har de lagt in handledning på schemat mellan 14,00-15,00,men det är ganska positivt för då har vi tid till att reflektera över vårt jobb och eventuella problem.

Måste bara berätta: när vi kom hem från pappa och Kerstin i lördags så hade det hänt något med vår frys så all mat var tinad..Kul...NOT!Och få tag på Helsingborgshem och ansvariga för detta är absolut inte det lättaste.När jag ringde dit igår,blev jag vidarekopplad 2gånger,när jag pratat med dem fick jag sedan ett annat nummer att ringa så det gjorde jag och där anvisade dem mig till någon annan som jag då också fick numret till.Men han var inte där,han skulle vara där idag.Men när jag ringde idag var där inget svar.Så jag får väl snällt ringa imorgon också..

I söndags var vi hemma hos Jocke och Linda för Lindagumz fyllde år.De bjöd på mat,kakor och snacks samt starkare drycker för älsklingen.Själv höll jag mig till julmust eftersom jag skulle köra hem och sedan börja jobba 6,45 dagen efter..

Imorgon ska vi till BVC med lillgosen!Hon ska få sin tredje vaccination,ska bli spännande och se om hon reagrear på den..Men det ska bli ännu mer spännande att se hur lång hon är och hur mycket hon väger.
Nu är hon här sidan om mig och försöker trycka på tangenterna..
Ja,jag får väl gå härifrån snart..

Hmmm,mycket kommentarer man får nu för tiden......    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0