2:a advent..

Oj vad tiden går snabbt det är redan den andra advent..
Sitter på jobbet (så klart) och vill att klockan ska bli 14,00 så jag kan komma hem..
Susann och Michel skulle eventuellt hälsa på en runda idag,men det kanske blir nu under tiden jag jobbar,ja vi får väl se.
Planerna annars idag har jag ingen aning om.Det var väl egentligen meningen att älsklingen skulle till Jocke idag och det kanske han fortfarande ska beroende på när Susann och Michel kommer.
Men för min del blir det väl att sitta hemma som vanligt.Underhålla busen lite.Men hon är på ganska gott humör trots öroninflammationen..Har till och med sovit ganska bra inatt!Skönt att hon är så och inte gnällig hela tiden,stackarn!

Nu: frukostdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0