4/4

Idag är det tisdag och jag ska jobba min 4:e dag av 4.Sen ska jag vara ledig i 5 (!) dagar,fast imorgon måste jag in på jobbet ändå,möte som vanligt.Först var det meningen att det bara skulle vara nyckelhanteringsmöte mellan 11,00-12,00 men nu visar det sig att det även är månadsmöte mellan 14,00-15,30...Och de 2 immarna där emellan ska jag registrera nycklar på datorn.Så det blir väl en heldag på jobbet trots att jag skule vara ledig enligt schemat.Allt kan hända med "rörlig tid"..
Nyligen upptäckte jg också att tack vare d allra nyaste schemaändringarna så jobbar ja även nyårsafton mellan 7,00-16,00 och nyårsdagen mellan 7,00-16,00...YEY! NOT!

Jaja,strunt samma nu!
Jag börjar jobba 14,00 som vanligt när jag jobbar kväll.Fram till dess så vet i hundan vad som händer det är ju inte så lång tid det handlar om.vi har rensat i våra lådor,mycket tråkigt jobb men det måste ju göras lite då och då..

Ska umgås lite med famijen,på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0