Hallå där i all stress..

Det har varit en ganska stressig tid nu så det har inte blivit att jag suttit här.

Jag jobbade den 22,23 ledig 24 jobbade 25,26,27 tagit semester idag eftersom det är vår gosunges födelsedag idag.

Julafton tillbringade denna familjen i köpenhamn hos Susann och Michel,hade riktigt trevligt.Men det blev lite långrandigt vid julklappsutdelningen.Vi åt danskt julbord vilket innabär att vi åt fläskstek,snka och potatis,mycket gott!!
Vi åkte hem på kvällen eftersomjag skulle upp och jobba dagen efter.
Efter jobbet på juldagen åkte vi till Osbyholm för att fira lite jul där med!Härligt,som jag hade längtat efter julmat!!!Mmm.gott!!Tomten hittade hit också,kul!
Sen var det lämna Mathilda,hem och sova.

Idag har det varit upp,städa,bada Izabelle,duscha,hämta smörgåstårta och handla det sista..
Izabelle ska få en egen tårta som hon kan kladda med,en barbietårta som jag och min älskade arbetskollega Monika har knåpat ihop..Bild kommer sen.
Nä nu ska jag inte sitta här längre,för snart kommer gästerna..Bye for now

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack så mycket för en trevlig födelsedagskalas:-)
Moa hade jättekul:-)
Många kramar från oss!!

2007-12-28 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0