Helvetes jävla skitdoktor!!!

Jag säger då det.Det är fan inte klokt!!
Imorse ringde jag vårdcentralen och fick en tid hos läkaren för att kolla Izabelles öron.
Vi åkte dit och allt gick hur smidigt som helst.Hämtade ut Kåvepenin för Izabelle hade dubbelsidig öroninflammation för tredje gången..
Kommer hem och ska ge henne den och hon klöks ,ja nästan spyr och bara spottar ut allt.
Vi tittat på flaskan och ser att det inte är den smaksatta som hon fått de andra två gångerna.Tosig blev jag.Ringde apoteket skällde lite men fick tillbaka att de bara tar det som läkaren ordinerat.(ja,givetvis det vet jag ju egentligen).Ringer jävla vårdcentralen och får till svar att läkarna sitter i möte.För helvete och nu är jag riktigt förbannad.Frågar rakt ut vad de har för jävla rutiner.Skriva ut helt vanlig penicillin utan smak till ett barn under 1 år."Fruktsmaken får man be läkaren att skriva ut"
Men va fan är ni rent korkade fattar man inte att ett litet barn ska ha med fruktsmak.Vi har ju inte behövt be om det de andra gångerna..
"Läkaren kan skriva ut ny om ni vill"
"Jo tack,så vi ska betala ytterligare 250kr??"
Tror dem att vi skiter pengar eller??
Nu är jag duktigt irriterad!Fast det märks kanske?

Inte nog med att man fått noll sömn inatt,är dunderförkyld och har ett barn som har dubbelsidig öroninflammation,sen ska man ha och göra med okunniga personer också??!!Va fan är det för orättvis värld vi lever i?
Nä nu pallar jag inte sitta här längre,det ryker ur öronen och dem fattar snart eld om inte jag lugnar ner mig så vi hörs..
*TRÖTTSAMT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0