Lördag på jobbet

Shit vad tiden går,hinner inte riktigt med..
Sen det förra inlägget har det hänt en del..
Vi har varit på BVC med Izabelle på 1-års kontroll.Hon fick även sin tredje vaccination.Prcis vid sticket gnällde hon men tystnade ganska snart så hon var riktigt duktig faktiskt!
Hennes nya mått:
Vikt: 9980g uppgång med 80g på 2 månader
Längd: 76cm vuxit med 2,5cm

Tänk vår lilla gosunge blir snart 1år!

Nu när hon har börjat gå har även antalet skador ökat.Hon har fått sin första blåtira (lägger in en bild senare).

Igår jobbade jag till 14,00 sen kom min kära daddy på besök,han hade med sig julklappar till Mathilda och Izabelle,så snällt,så snällt!
För alla er som inte redan visste: Vi får ha Mathilda den 25:e när vi ska hem till pappa och Kerstin för att fira jul.Helt otroligt alltså!Ska bli kul!
Igår kom även min kära bror och Moa och hälsade på,som den "lilla" tösen växer,sannslöst.Man tycker att Izabelle har blivit så stor och lång,sen ser man Moa som VERKLIGEN är lång och med ens ser Izabelle ut som en liten bebbe igen..ha ha...

Vi väntar ett viktigt samtal i mellandagarna.Rektorn på en förskola på slottshöjden ska ringa oss.Eventuellt har älsklingens kusin Carina fixat en plats till Izabelle på den förskolan.Den är privatägd och vid 3års ålder börjar dem lära sig prata engelska..
Helt plötsligt så visar det sig att Mile och frodas Julia också ska gå där,ja jag säger då det..

Måste fortsätta jobba...


Kommentarer
Postat av: Helena

GUD VA GLAD JAG ÄR FÖR ER SKULL....
ALLTSÅ ATT NI FÅR HA MATHILDA MED ER PÅ JULDAGEN.
HOPPAS HENNES MAMMA KOMMIT TILL SANS O FÖRSTÅR ATT DET ÄR VIKTIGT FÖR ER ATT OXÅ FÅ TRÄFFA TÖSEN.

Önskar er alla tre en riktigt GOD JUL o vi ses ju på juldagen...o även på Izas födelsedag sen.

MASSOR AV KRAMAR FRÅN STENSKOGEN!!!!

2007-12-22 @ 13:14:07
Postat av: Marina

Det ska bli kul,absolut.Det var ju 2 månader sen jag fick träffa henne..
Hoppas ni får en riktigt härlig julafton!
Japp vi ses den 25:e och den 28:e!
Kramizar

2007-12-22 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0