Nu är det jobb igen..

Då har man varit ledig i tre dagar vilket innebär att jag nu är tillbaka på el jobbo..
Skulle ha jobbat till 14,00 idag men på grund av att vi är för lite folk på eftermiddagen blev jag tvingad att stanna till 16,00. Jättekul..
Annars så känns det ganska tungt just nu.Vet inte känner mig inte bra.Har ont i huvud,hals och öron.
Det känns som om allt går emot mig nu,Izabelle är sjuk,jag är sjuk och älsklingen är sjuk.
Det är jobbigt att gå upp på morgonen.Känslan av att inte riktigt vakna finns hela dagarna.Ibland så känns det som att allt man gör är meningslöst och leder ingen vart,tanken på att man kanske inte riktigt räcker till är överhängande.Samtidigt som det känns att det inte finns något man kan göra åt det.
Jaja,imorgon är en annan dag,förhoppningsvis en bättre sådan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0