Så hur är det då egentligen?

Jodå,för er som undrar så kan jag berätta att det är bra med strösta delen av familjen,alltså mig och älsklingen.Men gose gosen har gått och blivit förkyld.Och nu misstänker jag att en eventuell öroninflammation har slagit till igen.Så det blir till att ringa vårdcentralen imorgonbitti..Det är ju i så fall bara tredje öroninflammationen,tröttsamt.

Idag har jag och gosen varit i Lund med min daddy.Först var vi på ÖB men gick snart över till Nova istället!
Vi gick runt och strosade,tog det lugnt.Vi fikade och åt till och med på McDonalds.
Pappa skulle ge Izabelle lite vatten att dricka,det slutade med att det såg ut som att Izabelle kissat ner sig,ha ha,vi fick oss ett gott skratt i alla fall!!Ha ha ha!
Tack snälla pappa för en härlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0