Cut dags

Idag är det torsdag och en härlig sådan!
Gosen har inte sovit särskilt bra inatt heller,men men..
Imorse var älsklingen ute och jogga igen även idag 7km helt otroligt duktig!!Han kom hem och berättade en rolig sak som jag bara måste dela med mig av.Han och David joggade på när dem helt plötsligt springer på en person som sitter och skiter i skogen strax efter 7 en torsdagsmorgon??!!Bor han i skogen eller var det en joggare som blivit skitnödig??Hmm,jaja det var roligare när älsklingen berättade och säkert ännu roligare att se det..ha ha..
I alla fall, vi satte oss och åt frukost hela familjen,mysigt som bara den!Sen var ju älsklingen tvungen att köra till jobbet..
Jag och Izabelle satte oss på golvet och lekte lite,hon är så goo nu!
image214

Idag ska jag och snuttisen träffa Lindagumman,wohoo!
Vi ska ner i stada en runda,jag ska nämligen klippa mitt räliga hår,ska bli skönt att få litta ordning på fågelboet!
Tanken var att vi skulle traska ner,men vädret verkar inte tillåta det..
Annars blir det till att tvätta idag,nödvändigt ont..
We´ll keep in touch,bye for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0