Jag säger bara skärpning..

Ja,jag vet att jag måste skärpa mig,har inte bloggat på ett bra tag nu..
Det har varit en helt underbar vecka och denna familjen har hunnit med mycket!
Vi tar det från början:
Tisdag: Först var det simskola för Mathildas del.Sen var det duschen frukost och sedan iväg..Till Höör,där alla djuren på Skånes djurpark väntade..Min kära syster var också med oss!Vilken härlig dag med många upplevelser.Vi fick bland annat se när sälarna matades,nicie!Bilder kommer i separat inlägg...
Samma dag fast lite senare på vad jag kallar förkvällen invigde jag och lillbusen pappa och Kerstins pool,mysigt värre!Även här kommer bilder senare...På kvällen körde älsklingen och Mathilda hem till Helsingborg..
Onsdag:Vaknade efter en helt ok natt,åt frukost mös en runda med lillbusen.Sen stack jag och pappa och gjorde ett ärende i Hörby...
Efter väldigt mycket om och men och en massa hjälp av pappa och Kerstin,ordnade allting upp sig för vår familj!!Tack så mycket för att ni finns för ossPå eftermiddagen körde jag,lillbusen och Kerstin till Rinkaby för att hälsa på Helena,Rickard och Anton son var funktionärer på ett läger för ca. 19 000 scouter..Vilket maffigt läger!Bilder kommer...Vi hade en intressant och skön kväll där!
Torsdag:Jag,lillbusen och pappa till Sjöbo marknad där det shoppades en hel del : )
När vi kom hem till Osbyholm igen dök älsklingen och Mathilda upp och familjen var samlad igen...Sen mös  och umgicks vi resten av denna dagen,för att sedan somna gott!
Fredag:Älsklingen klippte gräset,Mathilda badade,jag,pappa och busen lekte.Hade en kanon dag men sen var det dags att köra hem till Hbg igen...Sen i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0