Jojo..

Vilken kväll igår!
Joddla är så grymt bra och vilken stämning...
Syrran och Andreas åkte ju med oss hem från Osbyholm,men först var det inom systemet för att handla lite gott att dricka inför kvällen..
Sen hem korka upp cider efter cider,mmm!
Senare på kvällen strax efter 10 kom min bror också,kul!
Vi stack ner till stan för att kolla in och lyssna på Joddla med Siv,ja herregud vilket ös och mycket folk!Stämningen var helt otrolig,skoja va kul vi hade!De spelade i 1,5 timme trodde jag inte tiden gick riktigt fort,nä shit va kul!
image289
Kolla in deras webbsite med info och turnéplan här

Körde min syster till knutpunkten så hon kunde ta tåget hem,ska iväg ikväll igen jue..

Väntar just nu på att brorsan,Katarina och Moa ska komma,vi ska ner en runda och trängas med det andra folket på festivalen.Och jag som sa att jag inte skulle ner i år...ha ha..Men det ska bli trevligt,det brukar det ju bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0