Måste berätta

Natten till idag var sååå härlig,gosen vaknade bara 3 gånger mellan 22,00 och 8,30...!!Kanon snuttis,mamma älskar!

Dagen idag,hmm..Har inte hänt mycket.Men det har varit en bra dag.Älsklingen har varit ute och joggat idag,han börjar bli riktigt flitig,7km,bra jobbat darling!Jag och lillälsklingen har varit ute och gått en liten runda.Vi gick inom Lidl,men där var inget intressant så vi gick in på Maxi istället...Där inhandlades lite gott som vi nu sitter och myser med...mmm...

image236


Har pratat med min Lindagumz idag,vi kom fram till att vi skulle träffas i dagarna,wiiieee!
Ett annat beslut är också taget,imorgon ska jag och snuttisen till Asmundtorp för att hälsa på Katarina och Moa.Dem är helt ensamma då min bror är i Danmark hela veckan,fotbollslaget han tränar spelar cup.Hoppas det går bra!!
What else...hmm,vet inte just nu...Men we´ll keep in touch...


image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0