Montag

Igår var det måndag..Vad gjordes?
På dagen...ja,inte mycket vi mös,var ute och körde lite..Hade en härlig dag!
På kvällen kom Linda-gumz,vi åt lite mat och sen drack vi gott!Älsklingen kom riktigt i form under kvällen,han shakade som aldrig förr ha ha..Sen blev det lite deep-talk..Men innan dess blev det en runda Yatzi men som vanligt fick jag inga bra poäng,jag har inte tärningarna på min sida..I´m a looser baby..
Men shit så kul och trevligt vi hade!!
Imorse gick Linda och handlade bullar så det blev en lyxfrukost idag,mmm!

Planer idag?
Nja,älsklingen har kört för att lämna våra älskade pojkar hos Mathilda dem ska vara där under tiden som vi är hos pappa.Som vi för övrigt ska köra till ikväll..
Beroende på hur älsklingen känner med sin allergi och hur Mia ställer sig till det så kan det bli så att Popcorn och Skutter får stanna hos Mathilda permanent.Snyft,ja vi får väl se hur det går..
Nä nu har jag fått hemleverans av Geisha-choklad och marabou mintchoklad,så nu kallar dem..Hi hi..
image282

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0