Bra slut trots allt!

Vilken dag alltså,usch vilket humör jag har varit på.Men nu är snart denna dagen förbi och imorgon är det nya tag som gäller!
Trots allt så har denna kvällen varit mysig.Givetvis med litta gotte och med mycket mys!
Mathilda sover,tyvärr har inte Izabelle somnat än...
Vi sitter på balkongen för den är det enda stället i lägenheten som är svalt..
Fredrik har kopplat in en fläkt i sovrummet,hoppas att vi slipper dem 28 grader som vi hade inatt,fy vad jobbigt det var!!
Såg att Katarina ringt,hmm,klockan är lite mycket  nu för att ringa så jag får ringa imorgon istället.Saknar er!

image112
Nu ska jag ut på balkongen igen..Slut för idag,tack för idag!
Förresten,glömde nästan,tack för bilderna Mia det var snällt alltid kul att ha!!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ush vad varmt det varit idag...Varit inne hela dan tills vid 21.30. Stackars Tommy jobbar till midnatt--han var i Tyskland igår med två gubbar till och shoppade något(massor)att släcka törsten med i sommar.
Är jättekul att se vad som händer hos er i Hbg. Igår var Helena,Anton o jag i Krstd och handlade till husvagnen. Vi hade en mysig dag.
Kramar till er och en extra var till töserna.

2007-06-09 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0