Fy bubblan..

image124

Vilken seg dag,men visst har det varit svalare idag.Men det var inte sådant här väder jag ville ha när jag sa att det var jobbigt med värmen!
Hur som helst,fick ett samtal idag: Hej jag ringer från Bildeve,din bil är färdig...Yey,ljuv musik i mina öron (shit vad beroende jag har blivit av bilen,nästan hemskt)!
På med paltorna och traska iväg med målet Bildeve..
Väl där fick jag nycklarna och jag kunde lugnt och sansat köra iväg.Kollade på reparationskostnaderna,7700kr (!) för den lilla skadan,j-la tur att inte vi ska betala ett dugg!!

image125

På vägen hem stannade jag på Maxi (mammas Maxi,som Mathilda skulle ha sagt,he he).Såg en massa kända ansikten,vissa som man inte ville se och andra som är roliga att träffa!Bland annat fick jag snacka av mig lite med min kära vän Jenny,hon är för rolig!Har alltid mycket att prata om när vi ses!
Jag träffade även Jörgen (lagkamrat till älsklingen) och hans flickvän.
Ja Maxi är nog träffpunkten i stad..ha ha..

När jag väl kom hem var det ju dags att inspektera bilen..Hör och häpna (?) men jag har klagomål!Ska ringa dit det första jag gör imorgon,där är en spricka precis under grillen som aldrig funnits där tidigare.Eftersom det inte var vi som orsakade skadan tänker jag inte acceptera en endaste liten skavank!Jag vill ha bilen som den var innan den blev påbackad,så det så!!

Soffan kallar,dags för tv-tittande sen natti natti.Har tvättid imorgonbitti ju..

image110image110

Kommentarer
Postat av: MIA, (mathildas mamma)

HA HA HA,, så sant som du skriver de... de är en ständig fras ur min dotters mun ang MAXI oavsett vad,...// dock trist med bilen,,,så typiskt när den sk ska vara lagad../// mia

2007-06-13 @ 23:00:27
URL: http://mizzraven.blogg.se
Postat av: MIA

Ge dig inte ang bilen, rätt ska vara rätt/// mia

2007-06-13 @ 23:18:53
URL: http://mizzraven.blogg.se
Postat av: Kerstin

Usch vad äckligt---en orm!!! Är det värsta jag vet, kryper i hela mig. Alla dina andra bilder är bara för gullga eller coola men ormen....nä det är bara för...

2007-06-14 @ 00:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0