Grilly grilly

Idag har varit en typisk slappardag.Härligt väder och allt!Jag och busen har varit ute en runda skönt var det,men man klär på sig alldeles för mycket..
Var och handlade lite,vi tänkte grilla på balkongen idag,har ju en elektrisk grill.Det är inte riktigt samma sak men ändå,man tager vad man haver..Det ska bli gott i alla fall!
Vår buse börjar bli "stor" nu,köpte hem havregröt som är från 6månader och uppåt,ja shit vad tiden går snabbt!!
Pappa och Kerstin sticker ut med husvagnen idag,vilka lyckostar,jag vill också!

Ha ha,jag blev precis avbryten i mitt bloggande,♥Mathilda♥ var i telefonen och ville prata med mig,så glad jag blev!Hon har en hemlis till mig sa hon,hmm vad kan det vara?Nu blev jag ju nyfiken!Tänk vad hon har vuxit och som hon pratar,kul!Det var inte alldeles för längesen man fick sköta det mesta pratet med henne själv,men nu pratar hon på som bara den.Det är kul att se utvecklingen så!Det var meningen att vi skulle hämta Mathilda på fredag,men vad jag förstår så ska vi hämta henne redan imorgon,trevligt!Jag frågade vad hon ville göra,så sa hon som alltid: Gå ut!!  He he,ja hon är för härlig!

image153

Maten är i full gång jag får kanske gå ut och hjälpa darlingen,fast i och för sig så har han ju hjälp av gosen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0