Härligt härligt!

Visst är livet underbart!
Det finns så mycket jag är tacksam för,men det har jag redan skrivit om så många gånger..
Jag har tagit bort lösenordet igen som ni märkt,jag bryr mig inte om obehöriga läser min blogg det frå dem så gärna,jag tänker inte gömma mig.Det enda som mina kära besökare behöver tänka på är att förök inte bestämma vaad jag ska eller inte ska skriva i min blogg,det har ni ingenting för

Det finns vissa personer som beter sig som,jag vet inte vad,men det finns inget eller ingen som kan knäcka mig och min familj..Vi älskar livet för mycket!Vi har våra trygga grundpelare här i livet och det är dem vi litar på..
This is the first day of the rest of our lifes..

Denna dagen har börjat lite segt inte för att vi inte har sovit inatt men för att det är en sådan dag,men nu har jag vaknat till liv,så snart blir det en promenad i det fria.Det är så härligt att älsklingen har semester så vi kan ägna oss åt och ta hand om varandra,ta promenader tillsammans och bara vara!
Älskar dig och Izabelle så fruktansvärt mycket!Fortsätt vara den du är darling!

♥♥  ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0