Inte idag

Nä det blev inget Asmundtorp eller Osbyholm idag,det blir imorgon.
Istället har jag och gosen varit iväg och ordnat lite kläder till henne,vi mötte upp Mia och Alexandra sen gick vi hem till Mias bror som har en dotter som ligger en storlek före så det är ganska bra för vår del för när dem ska göra sig av med kläder behöver vi,så då passar vi på att köpa av dem..Alltid lika fina kläder,så det är kul faktiskt!Denna gången fick vi även med oss en riktigt lila gåstol som tanken är att vi ska ha ståendes hos daddy och Kerstin,får ta det med dem imorgon..

Annars har det varit en dag som gått i lugnets tecken.Lagade lite mat sen kom älsklingen hem från jobbet så vi åt och umgicks,mysigt var det!Lillgosen slocknade redan vid 20,30,hmm hon vaknar väl snart.Jag ska passa på att lägga mig och sova nu.För då går ju tiden fortare till imorgon när jag ska träffa Moa,Katarina,Kerstin och Daddy,längtar!

Så, We Keep In Touch...Over And Out..
                                                                            
image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0