Nationaldag!!

Idag är det Sveriges nationaldag,fast det hoppas jag att ni visste redan ; )
Och ikväll spelas landskampen mellan Sverige-Island,kan det bli bättre.Vi kan ju bara inte förlora på vår nationaldag..!
image97


Vilken morgon,det är härligt att vakna så pigg som jag gjorde idag.Inte för att jag fått sova så hemskt många timmar,det har lillsnuttan sett till.Men jag har sovit gott som tusan!Såå skönt!

Jag och Linda pratade igår lite om att vi allihop skulle picknicka vid pålsjö,men det är ju kanske lite mysigare om det spricker upp..Fast och andra sidan,det är ju varmt ändå och så länge det är uppehåll så går det ju!Vi får se vad som händer.Jag är lite sugen att ta båten över till Danmark,men det verkade inte vara något roligt förslag..Jag som bara älskar att åka båt,finns det något mer fridfullt?
Jaja,hur det än blir så blir det garanterat bra.I goda vänners sällskap blir allt kul!!
Jag återkommer med hur dagen fullföljt..

image98

♥♥  ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0