Trötta familjen..

Pjuhh,så trötta vi är allihop.Lillsnuttisen somnade vid 20,45 liksom sin syster.Inte långt därefter
somnade deras älskade pappa klockan var då ca.21,30.En annan satt och glodde på Psych,vad
ska jag säga om denna nya serie då?Ganska ok faktiskt!Serien har precis slutat och Fredrik
vaknade han sa:Fan vad trött jag blev...Hmm,ja älskling du har redan sovit en timme...                     
                                                                                                                                                                           image107
Jag känner att jag har mycket grus i ögonen nu..Inte konstigt har ju varit ute i stort sett hela dagen,först gick vi en långrunda som ni redan vet,sen satte vi oss på en filt i gräset en timme innan Fredrik skulle hämta Mathilda.När Fredrik och Mathilda kom kockade Fredrik litta och det blev himelskt gott (kycklinggryta med curry och kokosmjölk,ris).Efter dinnern gick vi ut igen,vi tog bilen för att lokalisera stans största lekplats som ligger i Maria staden.Vi hittade dem men den var fullkomligt full av folk så vi körde vidare till Råå istället.Där tog Mathilda av sig skor och byxor för att bada fötterna i det påstådda varma vattnet..
Sen blev klockan mycket och vi beslöt oss för att åka hem och hålla kväll..  image108

Nä nu tycker jag nog det är dags för mig att säga Godnatt och Sov Gott!!

image109image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0