Vem vet,inte jag..

Shit  va trevligt det var på babycafeét igår.Många bebbar och mammor!Träffade ju som sagt Emma och Hampus och skojsigt var det!Izabelle trivdes jättebra där med alla barnen,hon pratade och stimmade hur mycket som helst!När vi gick därifrån var hon helt slut och slumrade sött i vagnen..
Väl hemma plockades det och donades litta..Sen dags att göra mat till älsklingen kom hem..Mys!

Idag har vi inte gjort mycket jag satte snuttisen i hennes gåstol imorse,efter en stund blev hon trött och ville sova och då passade jag på att äta lite frukost i lugn och ro.

image193

När hon sen vaknade satte jag henne i matstolen som jag sedan ställde på toaletten så att hon kunde hålla mig sällskap när jag tog en dusch,härligt var det!

Hmm,jag vet inte riktigt vad som händer idag.Kanske ska till Asmundtorp och hälsa på Moa och Katarina och sen i så fall vidare till Osbyholm sen.Allt hänger på daddy och Kerstin,vi får se vad dem känner för idag...Annars får det ju bli en annan dag...

En sak till förresten,Izabelle tog nappen igår,wohoo,min tutte slipper agera napp,yey!!

image192

Hoppas nu bara det håller i sig och att hon snart vill ta flaskan också..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu börjar det likna glada perssongänget dom är ju som allra sötast nu, vid den åldern händer så mycket

2007-06-27 @ 13:25:57
Postat av: Marina

Ja,så sant daddy!

2007-06-27 @ 14:26:20
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0