Vilken natt!

Bra jobbat busen!Hon samnade ju som sagt vid 21,30 ungefär sedan vaknade hon inte förrän 5,10 yey!Och då ville hon bara ha lite mat sedan somnade hon om.Härligt som tusan!
Jag tror hon trivs här...

Undrar vad denna dagen har att erbjuda?
Har redan pratat med min älskling som är på jobbet.Han är duktig han!Usch ja,snart börjar jag jobba,fy vad tiden går fort.Jag ska dessutom gå på heltid,ska bli spännande och se hur jag ska orka det..Men det blir säkert bra!

För tusan jag har ju glömt att berätta: Lillsnuttisen brukar sutta på min haka och på mina kinderså gossigt är det men i förrgår morse så gjorde hon bannemig ett sugmärke på mig,helt jävla blå på käkbenet..Lite pinsamt,man kanske är lite för gammal för att gå runt med sugmärke liksom..ha ha..

Men nu kallar lillgosen,så jag får återkomma till er sen..Bye For Now..

Kommentarer
Postat av: Linda

Wieeeeee vi ses snart gommsalomsa =) =) =)
Ska vi dra en vinare eller två ida hihihi, du har tur idag för du kommer undan POSSARNA. Har en andedräkt som kan få hela skåne att lägga sig på alla fyra (ej mig emot) hahaha.....visdomständer fucka er. Osbyholm Over & Out *POSS*

2007-06-30 @ 13:10:38
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0