Wohoo!

Idag bar det av till Hörby hem till min kära pappa!Jag och Izabelle åkte själva eftersom Fredrik jobbar hela helgen.
Vi brukar alltid bli bjudna på någon smarrig mat,undrar vad det kan tänkas bli idag?
Vi ska stanna i Hörby till imorgon,undrar hur älsklingen ska klara sig utan oss : )
Saknar dig goding, men hej och hå,jobba på!

Då var denna dagen också över,tiden går snabbt när man har roligt..
Ska ta och ställa fram klockan nu medan jag tänker på det annars glömmer jag bara..
Ha en riktigt god natt alla!
*Over And Out*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej fina Gummsi! Detta har du verkligen lyckats me, super fin blogg ;) Hoppas du får en underbar helg i Hörby "lite avlastning" också kanske & smaskig mat i kistan hehehe...Soliga Hälsningar Linda & Ronja VOV VOV

2007-03-24 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0