Biverkningar

Stackars lilla busen,hon är skållandes het tempen visar 38,5 och igår kväll var hon otroligt gnällig.Det kallas biverkningar på vaccinet..Förra gången märkte vi inget alls på lillstumpan men DSK ska att det kunde visa sig denna gången ändå..För övrigt verkar hon ändå må ganska bra.Hon hoppar och hörs som vanligt,hon åt till och med mer gröt imorse än vad hon brukar göra..

Idag får vi besök,wihii!!Min käre bror med familj kommer på besök,vilket alltid är lika roligt!

Senare i eftermiddag ska min älskling och Mathilda på grillfest med fotbollslaget..Då ska jag och min lilla "ängel" kanske passa på att gå en långrunda..We´ll see..

♥ Love Family-Life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0