Boom!

Japp japp,idag smäller det.
Det är dax för den omskrivna klassfesten.
Fredrik och lillgosen ska umgås ensamma ikväll,skönt för dem.Känns som att jag kommer sakna min gos under kvällen men jag måste ju göra nåt för mig själv nångång..

Ohh,vilket väder,me like!

Fredrik är ute och joggar för tillfället sen blir det lite frukost,sen umgås med Jocke och Linda lite sen bär det av mot glesare vyer :-)

Känner på mig att detta kommer bli en härlig dag!!Zippi di doda zippi do day,what a wonderful day!!

♥ 10 Year, Reunion ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Gommsan! Mysigt de var å possa på lilla köttbullen igår ;) och träffa er oxå såklart =)
Tack för fotot, vi höres senare. *poss*

2007-05-05 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0