Get a grip

Till alla er som bara sitter hemma i självömkan.Sluta tyck synd om er själva om ni inte utnyttjar den hjälp som finns att få..Det är sin sak att må dåligt en dag eller två,man kanske äter en stor påse godis eller ett paket glass.Men det går över.Saken är den att det finns dem som tycker synd om sig själv för småsaker,sluta gräva ner er försök istället komma på en lösning till att må bra igen..
Det låter hemskt,men jag är såå trött på att läsa eller höra om andras små problem när jag kan ägna min tid till dem som verkligen behöver det och har lite större problem..
För att fatta mig kort: Sluta tyck synd om dig själv för minsta lilla,ingen orkar lyssna..

Kommentarer
Postat av: Linda

Var och en SKA ta ansvar för sitt eget liv. Varför tror man att man har rätt att tynga ner sina vänner/familj´s huvud?, med "tycka synd om mig"??
Varför tro att JAG blev född till att sitta & lyssna på just DIG? Finns utbildade människor att gå & prata med och som VILL lyssna.
HITTA DIN MENING MED DITT LIV PÅ DENNA JORD
over and out *POSS*

2007-05-13 @ 16:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0