Nice!

Igår hade vi en riktigt skön dag!Fredrik hjälpte Linda jue.Under tiden mös jag och Izabelle.Efter älsklingens och Lindas hårda arbete var dem hungriga så då beslöt vi oss för att åka till Rodi´s Pizzeria för att äta..Fy tusan vad gott det var,tack för det gumsen!

image69Efter pizzan gick vi en runda här omkring,på vägen hem gick vi inom McDonalds för att köpa dricka,nog lite törstig man blev av att gå ute igår..

Sen var det hem och hålla lite kväll.Familjen satt på balkongen till sent på kvällen,härligt som bara den!!Vilken underbar kväll det var sååå mysigt!!

Idag har jag varit ute och gått en rask promenad,jag var ute i ca.45 min.Men fy vad mina j-la benhinnor strular.Men strunt samma det var ändå skönt!
Men nu ska vi till Linda och fika,sen bär det av till olympia,älsklingen har match..


                                         ♥ Keep in touch ♥

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0