Såå löjligt

Först vill jag bara berätta att min lillsnuttis äntligen börjat sova bra på nätterna (peppar peppar..)Inatt sov hon från 22,00-06,30!!

Men nu till en sak som jag absolut inte kan låta bli att blogga om.
Igår spelade ju som bekant min älskling match,men jag måste säga att när de beter sig så som de gjorde igår är det bara pinsamt att vara åskådare.Det gnälldes och skälldes hit och dit.På "avbytarbänken" snackades det rent ut sagt skit om spelarna (inte så smart när vi åskådare hör och inte är rädda för att berätta vad som sagts).Bland dem värsta var de så kallade lagledarna,och där tycker jag gränsen går (visst,får man gnälla men inom rimliga gränser).Om man har något att säga till sina lagkamrater ta det med respektive spelare...
Det blir inte bättre för att man gnäller.Och framför allt inte om man definitivt inte är bättre själv..
Och denna utfrysning som jag anser äger rum,helt sjukt!Vuxna som mobbar = patetiskt!
Fotboll brukar handla om att ha kul,har ni glömt bort det??
Älskling!
Hade jag varit dig hade jag startat ett nytt lag och erbjudit dem som vill att hänga på,för både du och jag VET att det är många som är trötta på detta laget..
Du gör som du vill,men du och de andra som väljer att lämna laget hade säkert mått bättre och tyckt det varit roligt (igen) att spela fotboll.
Jag tror på dig!!

Hur som helst,matchen slutade 0-0 mot ett riktigt dåligt motståndarlag.Så går det när stämningen i laget är som den är..Synd!Första halvlek började hur bra som helst,stundtals var det riktigt fin fotboll som spelades,men nåt hände..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0