Sjuk

Vilken dag vi hade igår.Vi körde ut till Linda där fikade jag och Linda medan älsklingen jobbade i trädgården.Det blev riktigt fint!
Linda brända sina armar och bröstkorg duktigt i solen,ajaj,ja näsan fick osså litta färg hi hi..
Sen bjöd Linda på härligt god mat..mmm!
Fredrik stack iväg på fotbollen,jag och Izabelle stannade kvar.Vi skulle ju se OC,synd att det var sista avsnittet,såå himla goo serie!
Både jag och Linda började känna oss lite halvkrassliga.Jag fick riktigt ont i halsen och näsan kliade..
Efter fotbollen kom Fredrik för att hämta mig och Izabelle,så då bar det iväg hemmåt.
Väl hemma kollade vi på fotboll det  var ju Barca som spelade.Snacka om att de var överlägsna!

Sen var det natti natti.

Imorse vaknade jag och kunde knappt andas för tusan,genomförkyld..Jahapp,då var det dags att vara litta sjuk igen..typiskt!

♥ So Long ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0