Tisdag

Linda sov hos oss inatt eftersom vi vinade lite igår.
Izabelle var INTE snäll inatt,men men det gick ju ändå,jag fick ju sova lite drygt 3 timmar,alltid nåt.
Krängde lite frukost,kollade reprisen av Våra bästa år.Ni kan inte gissa vad Fredrik och Linda gjorde..De grät..japp japp de grät,ja vissa är ju känsligare än andra ha ha..Ni är för söta,älskar er!
Lite småhungriga var vi alla tre så vi stack på Max och åt,mmm.Linda ville att jag skulle skriva om hennes mat för hon tyckte att den var såå kanongod och prisvärd.Hon beställde Fajitasallad med vegetarisk färs.Tydligen en riktig 10 poängare..Så vet ni det.
Sen bar det iväg hem till Linda där vi är nu och myser,väntar på att derbyt mellan HIF-MFF ska gå av stapeln,ska bli riktigt spännande!Hur det än går så är de blå och vita,laget som ligger varmast i mitt hjärta,Lycka till ikväll!!!Gör inget om ni krämar till HIF litta.Skulle ni förlora (högst osannolikt,hi hi) så är ni ändå bäst!!
Vill passa på att önska min gamle kompis Jonas Sandqvist (målvakt i MFF) extra mycket lycka till!!

♥ MFF-Bättre fussball finns inte ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha de e HÄRLIGT med känslor =)Haja L&F!!!!! Eller kanske ska säga "tollen" hahaha *POSS*

2007-05-16 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0