Det löser sig

Vet ni det?Allt löser sig..
Sitter på jobbet nu och väntar på att klockan ska bli 23,00 så jag kan cykla hem till min familj..
Izabelle verkar vara frisk från öroninflammationen,peppar peppar..Skönt som bara den i alla fall.
I måndags besiktigade vi bilen och det gick ganska bra,en del fel men vi slipper ombesiktiga den i alla fall.
Idag har det gått i ett:
Imorse gjordes Izabelle iordning och fick frukost sen tog darlingen henne och körde till Jocke och Linda som har fått vara barnvakter hela dagen idag,det tackar vi verkligen för!Älsklingen har varit i Hörby och Höör för att lämna pappas vinterdäck,hämta våra och lämna vår bil till Andreas som har fixat bromsbeläggen där bak,samt satt på vinterdäcken.Ja,jag säger då det,tur att man har släkt som kan fixa ha ha..
Så älsklingen har haft en heldag med pappa vad jag förstod det som,kul!Härligt att de kommer så bra överens,det betyder väldigt mycket för mig!
När darlingen hämtade lillälsklingen så följde Jocke med dem hem så att de kunde se fotbollen ihop,dem är för roliga..!Älsklingen skulle tvätta också,viktigt att gosens kläder är rena till imorgon ju..Itá a big day.Det blir ju värsta fotosessionen för henne,så vi skulle ta med några olika kläder som vi kan byta med på de olika bilderna.Ska bli superkul,är aningen spänd men jag vet att det går bra!Vi ska ju åka till Ängelholm och vara där 9,30 (!) kolla in studions hemsida här:
www.landerberg.com

Nu ska jag kila hemåt,så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0