Japp japp

Fotosessionen igår gick väldigt bra,busen var riktigt duktig.Fotografen gav oss till och med bonus kort för att han tyckte det var så roligt att fota henne..Jag växte 20cm när han sa det,stolt mamma som man är..he he..

Efter fotningen åkte vi hem till Jocke och Linda för att plocka upp grabbsen,vi skulle vidare till Ikea jue.Så vi gick där hela familjen och strosade..Härligt!Efter en lång runda på Ikea var vi hungriga så det blev ett stopp på Max,mmm...

Sen till Strövelstorp igen där umgicks vi resten av dagen.Och när kvällen närmade sig var det fotboll på tv HIF..Grabbsen drack lite öl medans jag och Linda drack vin-en hel del vin..hi hi..
Efter fotbollen blev det lite familjegeni,trevligt sällskapsspel!
Vi sov i Strövelstorp och gosen fick ligga hos Jocke och Linda och jag och älsklingen hade ett eget rum,nicie!
Jag tog sovmorgon idag kände mig lagom pigg efter vinrundan igår..hmm..

I alla fall så har jag varit på visning av de bilder som togs igår.Jag säger bara HERREGUD vilka fina bilder.Skulle vilja ha allihop,så fina!!Men ekonomin tillät inte så mycket.Det blev en förstoring bara.Ville egentligen ha ett album med bilderna men men så är det.Skulle vi ångra oss så finns ju bilderna arkiverade..
image386
En inte fullt så fin bild på en nybadad buse och kelen mamma..Men ändå..

Varför ska det alltid vara någonting,när man känner att allt omkring håller på att lösas så rasar det samman igen.Men denna gången står vi tillsammans och enade i alla fall.Stå på dig min älskade,jag finns för dig.Vi är ju "ihopasvetsade" *PUSS*
Nu blir det lite fredagsmys i soffan.Snart kommer Jocke och Linda dem ska sova hos oss i natt,trevligt..
Såå bye bye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0