Tandis

Igår jobbade jag till 23,00,vi hade en lugn kväll som tur var.Jag är ingen kvällsmänniska längre..

Imorse väcktes denna familjen av väckarklockan som sa att klockan var 8,00 och det var dags att gå upp.Vi låg kvar alla tre i sängen en stund för att morna oss,men sen var det upp och hoppa in i duschen en efter en sen frukost allihop.Strax innan 10,00 packades hela familjen in i bilen och det bar av till Izabelles första tandläkarbesök.Hon var sååå duktig hon bara låg där och gapade när tandis kollade ALLA hennes 2 tänder..He he duktig flicka!

Nu säger hon mamma,pappa och titta.Och nu tittar hon efter lampan när man frågar henne var den är..När hon sen får syn på en lampa pekar hon och vinkar på den..Kulig period nu,det händer massor.Idag när jag skulle gå till jobbet stod hon upp helt själv utan någon som helst hjälp,en längre stund..

Innan jobbet idag kom Linda och Ronja på besök.Dem hade god fika med sig.Linda hade bakat lussekatter och sen hade hon även svängt inom bageriet och köpt wienerbröd samt bullar...mmm mumsigt,som vi åt,eller ja,jag åt..
Sen bar det av till jobb och här sitter jag nu..I väntan på att få komma ut och jobba andra rundan så att jag så småningom kan komma hem till familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0