Ensam hemma!

Usch,idag när jag kom hem från jobbet fanns här varken någon älskling eller gosunge som tog emot mig..
Så tomt det är här utan dem.
Älsklingen tog med sig busen till Köpenhamn,till mamma/farmor och familj.Egentligen fick jag inte något riktigt svar på när dem kommer hem,men antingen imorgon eller på fredag.Kan vara kul för dem att komma iväg lite!Träffa mamma/farmor.
Själv sitter jag här i min ensamhet..haha..jag saknar dem men samtidigt är det ganska skönt att vara själv för ett tag.Kryss i taket,jag har sett en hel film UTAN avbrott.Vad sägs om det??!!

Pratade med älsklingen innan,han verkade vara på topphumör,han behövde nog komma hemmifrån lite,bort från mig ett tag ; )     Ha ha..
Och gosen trivdes som fiskar i vatten hos farmor,alltid roligt att höra ju.De hade varit ute och gått en långrunda (älsklingen chockar verkligen sin kropp,liiite för mycket frisk luft på en och samma dag),gosen hade somnat gott och sovit länge.Medans jag pratade med darlingen kastade gosen boll med farmor,sååå gulligt!
Givetvis vill jag prata med min lilla stjärna lite,eller ja ni förstår vad jag menar..Hursom helst så fick hon luren i örat av daddy så pratade jag och hon lyssnade.Tydligen skrattade hon med hela ansiktet,naaw min gosegos!

image380
Mamma älskar dig busen,puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0