Ja shit..

...vilken härlig natt.Hade lite svårt för att somna men när jag väl somnat så sov jag..gott..!Har inte vaknat en enda gång i natt utan sovit som en stock.Vaknade med ett ryck imorse när klockan ringde.
Men visst är det lustigt,för nu när jag fått sova så kände jag mig tröttare än de nätter som jag inte fått sova..

Idag kommer min älsklingar hem,yey!
Eventuellt skulle Susann med till Helsingborg för att fixa lite.Och om så är fallet så skulle hon passa barnen en liten runda imorgon så jag och älsklingen kan få lite tid ihop,i så fall blir det lite bowling.Hade varit sååå kul,hoppas hoppas..

Dagen idag har börjat bra,jobbet flyter på så vi får hoppas att det fortsätter så.Ska planera middagsarbetet nu,på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0