Jodå!

Nu är jag hemma efter en väldigt hektisk dag.Ska snart hålla lite kväll med stora familjen Jocke och Linda kommer nämligen snart också..Gött!
Har precis kommit hem från en riktigt trevlig kväll hos Mia,har ju haft hudvårdsklass där idag!För mig personligen gick det ok men jag snubblade på orden och glömde vad jag skulle säga men sällskapet gjorde att jag inte kände mig alldeles för dum så det var ju kul!Helt klart en lyckad kväll!Tack Mia för att jag fick komma och tack för de smarriga våfflorna!!!
Måste hålla kväll nu..
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mia :-)

Jeah!!! tack själv, en härlig kväll o du var visst duktig, tyckte vi iaf.. Nu blir de natt natt för mig, är helt slut.... kjamis :-)

2007-10-10 @ 22:33:02
URL: http://mizzraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0