På moln

Idag känner jag mig oerhört lättad till skillnad från de sista dagarna.Allt har lättat och nu känns det bra!Jag har många i min omgivning som stöttat mig och det är jag oerhört tacksam för!Ni vet att jag älskar er!
Speciellt tacksam är jag mot Jocke och Linda,vad skulle vi gjort utan er?!
Gissa om jag känner mig stark!
Det Helena har skrivit gick rätt in i hjärtat och jag tog till mig det.Precis vad jag behövde höra!Önskar att jag kunde formulera mig lika bra,när jag vill ha någonting sagt ; )

Det har än så länge varit hur lätt som helst att jobba idag.Det känns nästan som om jag svävar på moln idag,så bra mår jag.Jag vet att allt kommer ordna sig på något sätt.Ibland är det svårt att tänka positivt men gör man det så klarar man motgångar bättre.
Gissa om det gick fort att cykla till jobbet idag,nu när jag känner mig så lättad och i princip har en ny cykel.Wohoo!

Vi ska få nya schama på jobbet och det är katastrof!För tillfället har vi 6 veckors schema,men efter den 1 november kommer vi att få 10 veckors schema..Jag har fått massor av kvällar som jag måste försöka bli av med.Sen har vi fått en extra helgdag att jobba,trots att vi i nuläget redan jobbar varannan helg.Men det verkar som att jag har en kollega som kan ta min extra helgdag,tack för det!

*SE MÖJLIGHETER ISTÄLLET FÖR HINDER*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0