Palla..

Att folk bara orkar,ja jag säger inget mer!
Vissa människor har inget samvete,kan inte känna någon form av empati och har ingen som helst skam i kroppen..Ja,stackars krakar!!!
Falska,manipulerande och psykiskt sjuka människor,se upp för dem,dem är farliga och kan förstöra ditt liv i en handvändning..Var på din vakt,dem kan finnas i din närmaste omgivning.När första varningsklockan ringer så lyssna ordentligt för då är det dags att dra öronen åt sig..

Hade en underbar dröm inatt,härligare än något annat,men tyvärr så var det ju bara en dröm,verkligheten ser annorlunda ut.Varför kan jag inte bara få leva i min dröm,bara ett litet tag..?Vill inte vakna,vill bara få drömma!

Till min älskade dotter:
Izabelle,du är det sötaste och finaste på denna jord!Jag älskar dig mer än jag trodde var möjligt!Jag kommer alltid att finnas för dig,vad som än händer!Du är min älskling.Du och jag gosen!
Att mötas av dig och ditt leende efter en lång dag på jobbet är något så härligt att det inte går att beskriva!Alla bekymmer försvinner för en liten stund,låt mig bara få hålla om dig!Allt ordnar sig.Det finns inget hinder i världen som inte vi kan ta oss över.Kärleken räddar oss...alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0