Friskad

Jahapp,då var denna helgen så gott som över.Jag har ringt till jobbet och friskat mig så det innebär jobb 7-16 imorgon..Egentligen känner jag mig inte helt hundra men det blir säkert bra!Har väl egentligen inte gjort något för att det ska bli bra heller..

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll hos Lindagumz!Vi drack och åt gott.Vi spelade till och med spel,ja vi hade en kanonkväll.Vi sov där eftersom det vi drack inte tillät oss att köra hem..hehe..
Gosen har varit lite tradig inatt,hennes förkylning vill inte ge med sig riktigt..

Jag fick ett riktigt roligt meddelande igår på mobilen.Min kära Moa har börjat gå!!Wohoo,fy tusan vad roligt!Det är fasters tös det..hmm,jaja...Ska passa på att ringa dem idag för att höra lite mer!Kanonkul!!

Älsklingen håller för tillfället på med maten,det blir kycklinggryta och ris,smaskens.Senare idag ska han iväg på fotboll,så då får jag och gosen kela och mysa lite för oss själva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0