Härliga morgon!!

Natten har varit ok,Izabelle har vaknat ganska många gånger säkert på grund av att hennes näsa är täppt..
Vi gick upp tidigt jag och busen.Först fick hon lite välling sen var det i badet..Sen satte jag på henne en badrock:
image345
Liite sööt i sin badrock som hon fick av mina kära arbetskollegor..

Om en liten stund ska vi åka till Härliga hem i Hyllinge,där ska vi möta upp Lindagumz och sen gå och strosa litta.Efter H-M blir det en LITEN runda på Familia.Vi är ju trots allt förkylda..Men man blir ju rastlös ändå..
Ha en bra dag på er!
image346

Kommentarer
Postat av: Lindagumz

Jag ÄLSKAR min gos å mina gooooooa vänner ;)Vi ses snart "kanske" hihihi *POSS*

2007-09-21 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0