Helgen över

Då var det söndag kväll och ännu en jobbehelg går mot sitt slut,fy fan va skönt!Tyvärr är jag ju inte ledig imorgon heller,j-la pisseschema man har fått.Det blir till att söka ett nytt jobb!!                                         
Hur som helst så sitter jag och gosen här ensamma,men det gör absolut ingenting!Vi har lekt på rummet myst på golvet och tittat på tv tillsammans,det har faktiskt varit mysigt och för första kvällen på länge så har hon inte varit gnällig alls,kanon!
Men hennes näsa fortsätter att rinna,stackarn!Jaja,det blir väl snart bra hoppas jag!
Imorgon jobbar jag 7-14 sen hem och mysa med la familia,undrar just när vi ska storhandla,hmm..

Nu har busen lekt en stund för sig själv men börjar bli lite otålig.Så vi ska fortsätta mysa.Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
Förresten,måste ju berätta om igår kväll.Jag var ju och bowlade,hur kul var inte det då,det görs alldeles för sällan tycker jag!Men som jag sagt innan:rännorna är mina bästa vänner,kvittar hur lång tid det går mellan bowlingtillfällena,så finns dem ändå där för mig.Ni är alltid att lita på,härligt..NOT!
Ett annat spel som gosen tycks gilla:

image357

image358

image359

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!
Tycker verkligen att du ska söka ett nytt jobb.......
I Hörby eller Höör kanske......
Eller så får man stå ut.Det ger ju iallafall liiiite pengar.
Vi ses på lördag.
Kram Kram till er alla.

2007-09-30 @ 23:51:30
Postat av: S.Bryde

får jag ta dom bilderna???ha de så gøtt

2007-10-02 @ 10:07:04
Postat av: Marina

Japp det får du gärna!Detsamma på dig!

2007-10-02 @ 13:34:18
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0