Hemma

Sådär ja,ännu en arbetsdag avklarad nu är jag hemma i hemmets trygga vrå igen..Älsklingen tittar på fotboll det är ju Barcelona så då tänkte jag att jag kunde sitta här en stund ju...Lillbusen sover skönt i sin säng..

Har kikat runt lite på olika bloggar och det är ju alltid intressant..Säger inte mer om det så har jag ingenting sagt..Kul att det är så många som bloggar i alla fall.
Inte idag men senast jag satt och bloggade på jobbet kom min chef och frågade vad jag sysslade med..Svarade ärligt "jag bloggar",fick till svar: Nämen vad trevligt,hur gör man,har inte riktigt satt mig in i det,och vad skriver man om då?" Så jag berättade vad jag skriver om och vad andra skriver om etc. Ha ha,ja lite intresserad var hon allt..

Ska nog ta och avsluta det här för idag....
image356

NATTI NATTI
SOV GOTT MINA VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0