Kkkkära nån då..

Sådär ja,har precis klivit ut ur duschen så skönt!Nu har jag jobbat 3 dagar i rad och gnällig som jag är så måste jag säga att det känns i hela kroppen!Men nu är jag ledig imorgon,ja ledig och ledig måste in på möte..givetvis på min enda lediga dag..Men jag slipper alla trappor i alla fall..
Lilla gosen sover för tillfället,så härligt det är att komma hem till henne och min stora gos efter en hel dag på jobbet!Så mysigt!Älskar er såå mycket!

Mitt kära MK fortsätter i bara farten,roligt är det!Du ska nog få dig en knäpp på näsan min kära pappa ; ) ha ha

Älsklingen är nere i tvättstugan för att fixa det sista med tvätten,sen ska vi köra till våra älskade vänner i Strövelstorp.Var ett tag sedan jag träffade Lindagumz nu så det ska bli trevligt!Undrar om vi kanske ska köpa med oss  något gott??

Nä nu ska jag göra mig iordning..See Ya..


♥ Det finns vissa tunga beslut som man helst inte vill fatta,men man är så illa tvungen,jobbigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0