Färdig..

Så där ja då var ännu en utbildning avklarad: Socialt innehåll och mat för äldre.Helt ointressant och meningslös men eftersom den är obligatorisk så var det lika bra att gå den.3 onsdagar har jag genomlidit..Men nu som sagt är det över,skönt!
Idag när jag hämtade Izabelle på dagis berättade dem att hon har hostat jättemycket under dagen,när hon skulle vila kom hon inte till ro för hostans skull.Och hon har tydligen inte varit alls så pigg och glad som hon brukar.
När vi kom hem tyckte jag hon kändes varm så jag tog tempen på henne,mycket riktigt,feber..
Men hon har ju 2 tänder som precis håller på att titta fram genom tandköttet så vi tror att det är dem som spökar..
Hursom helst så har hon precis somnat,det gick inte att hålla henne vaken längre..Men har hon inte sovit på hela dagen så är det inte så konstigt om hon är trött..
Imorgon är jag ju som sagt ledig och tur är det så att busen får vila lite..Fast jag hade ju planerat att vi skulle köra till Center syd,jag får se hur hon mår imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0