Förkylningar

Många går runt och är halvförkylda eller ja de flesta går runt med en förkylning.Jag själv och busen är några av dem.Min kära pappa har åkt på en ordentlig förkylning och har kommit efter i renoveringen av badrummet,stackaren!Men jag hoppas att han snart ska bli frisk!Krya på dig,pappsen!

För övrigt så är jag ledig i helgen men har inga direkta planer.En av mina gamla vänner har flyttat till stan så jag kanske ska passa på att träffa henne en runda?Vet inte riktigt..
Det är så skönt för nu äntligen har jag en del vänner här i stada,visserligen har jag haft det hela tiden men jag har inte riktigt umgåtts med dem som jag velat,orken har svikit och tröttheten tagit över.

Men nu känns det bättre,jag har till och med börjat träna,vad sägs om det?!Har redan tränat 2 gånger denna veckan skulle ha varit den tredje idag imorse,men det blev inte så.Skulle egentligen träna imorgon men nu får jag ju jobba istället och innan dess vill jag umgås lite med familjen.Får se om det kanske blir lite träning i helgen..
Det är riktigt skönt att ha kommit igång i alla fall!

Nä hörre ni nu får jag väl återgå till jobbet.
Ha en fin kväll!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0