Idag jobb,imorgon semester..

Izabelles prickar är borta,men hon hostar som bara den och näsan rinner..Kan hon få bli helt frisk snart?!

Denna veckan har det varit massor av jobb men imorgon har jag tagit semester.Vi ska ju åka till Köpenhamn,kommer hem först på måndag..

Förstår inte varför det är så tungt att jobba idag,vill inte alls.Typiskt när jag ska jobba till 15,45..

Jag skulle behöva slinga mitt hår och min goa vän Jenny har erbjudit sig att göra det.Tänkte fixa det idag så man är fin till imorgon,men så blir det nog inte för älsklingen skulle eventuellt till Strövelstorp.Vi får väl se,för jag orkar ju inte ha med busen när jag ska färga håret,sist när vi gjorde det hemma var det ganska jobbigt att ha henne klängandes runt benen.Vill inte heller att hon ska andas in slingmedelsdoften,räcker med att jag gör det..

Nä Back to work..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0